Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt gaan we ervan uit dat u akkoord bent.       Akkoord

Niet tevreden? Vertel het ons!

Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Is een reparatie niet goed uitgevoerd? Of vindt u dat een medewerker van 3B Wonen u niet juist behandeld heeft? Vertel het ons. Vaak komen we samen met u tot een oplossing.

Klacht indienen?
Komt u er samen met ons toch niet uit, dan kunt u een klacht indienen. Dat kan op verschillende manieren:

  • U stuurt uw klacht per brief aan ons:
    3B Wonen
    Postbus 108
    2660 AC Bergschenhoek
  • U stuurt uw klacht per e-mail aan ons: niettevreden@3bwonen.nl.
  • U vult het klachtenformulier in. Kijk hiervoor onderaan deze pagina.
  • Ontvangt u het formulier graag per post? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer (010) 519 14 91.
  • U geeft uw klacht telefonisch door via telefoonnummer (010) 519 14 91.

Hoe behandelen wij uw klacht?

  • U ontvangt binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging. Daarin staat wie uw klacht in behandeling neemt.
  • Binnen zeven werkdagen ontvangt u antwoord op uw klacht.

Wat heeft 3B Wonen nodig?

  • Uw naam en adres, telefoonnummer en eventueel e-mailadres.
  • Een korte beschrijving van uw klacht.
  • Eventueel de naam van de medewerker. Als u eerder contact heeft gehad over deze klacht.

Via de Geschillencommissie

Heeft u geprobeerd het probleem met ons op te lossen, maar lukt dat echt niet? Stuur dan een brief of e-mail naar de Geschillenadviescommissie (GAC). Deze onafhankelijke commissie helpt u als huurder en verhuurder er samen niet uitkomen. Maar het GAC helpt u alleen als u eerst geprobeerd heeft het probleem zelf met 3B Wonen op te lossen. Om uw klacht bij de geschillenadviescommissie in te dienen, kunt u het aanmeldingsformulier op hun website gebruiken. Of u stuurt een brief of e-mail naar:

Geschillenadviescommissie (GAC)
Postbus 18
2650 AA Berkel en Rodenrijs
info@geschillenadvies.com
www.geschillenadvies.com

 

U kunt onderstaand formulier gebruiken om uw klacht te noteren.

Lees er ook over in de folder
Lees er ook over in de folder
Lees meer